Subject: Kaitsevööndis töötamine
From: Riho Kõiv <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 22 Dec 2024 15:42:03 +0200

Tere

Alustame Vägeva tee 2, Peetri (Ehitusluba nr 2412271/08948) ehitusega.
Osaliselt on rajatised ka maantee kaitsevööndis. Kas seal ehitamiseks on
vaja eraldi luba taodelda? Maanteameti kodulehelt leidsin hetkel nõuded
seal toimetamiseks, aga taotluse vajadust ei leidnud.

Parimat

Riho Kõiv

Projektijuht

Tel. +372 51917420

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

OÜ Tallinna Ehitustrust

<https://www.google.com/maps/place/Tallinna+Ehitustrust+O%C3%9C/@59.426937
6,24.8098321,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x469294abd41b6e27:0x37197b8f444e
c28b!8m2!3d59.4269376!4d24.8120208> Peterburi tee 2, 11415 Tallinn

 <http://www.ehitustrust.ee/> www.ehitustrust.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.